Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
Reklamace:
Nejsnazší a také pro zákazníka nejrychlejší je přímo v autorizovaném servisu daného výrobce.
Dále je možné reklamovaný výrobek donést přímo na prodejnu nebo zaslat přepravní společností na naši adresu:
Elektra ELZA, s. r. o., Malé náměstí 99/I, 337 01 Rokycany
Pro rychlé vyřízení reklamace prosíme vždy přiložit prodejní doklad a pokud byl dodán, pak také záruční list. Spolu s reklamovaným zbožím a dokladem o koupi také zašlete vyplněný reklamační list.
Co dělat v případě, že vybalíte zboží a je poškozené?
Vždy ponechte jako důkaz nepoškozený obal a ihned kontaktujte společnost, která Vám výrobek doručila.
Česká pošta: ihned na jakékoliv pobočce
PPL: http://ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace
DPD: http://www.dpd.com/cz/Home/On-line-sluzby/Reklamace
Toptrans: http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/obchodni_podminky/Reklamace
Tuto vadu hlaste nejpozději do 1 pracovního dne!
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů, není ji však možné počítat v době, kdy má zákazník přístroj ještě doma. Všechny reklamace se snažíme vyřizovat co nejdříve, doba opravy však záleží vždy na konkrétním servisu a bohužel ji nemůžeme ovlivnit. Každá oprávněná reklamace je bezplatná. Může však dojít k situaci, že reklamace nebude uznána. V takovém případě se jedná o neoprávněnou reklamaci.
Doporučujeme proto, pokud se nejedná o vadu zcela zřejmou, toto konzultovat telefonicky raději předem s autorizovaným servisem.
Na dárky, pokud jsou obsahem zakoupeného výrobku, není možné uplatňovat žádná práva spotřebitele. Dle výkladu Obchodní inspekce se na takový výrobek - dárek - záruka nevztahuje. Výrobek splňuje podmínku darovací smlouvy v platné legislativě ČR.
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě:
Jako spotřebitel máte právo dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu zpět, a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.
V případě, že jste zboží zakoupil/a - a v rámci obchodní nebo podnikatelské činnosti - uvedeno IČ na dokladu nebo faktuře, právo na odstoupení nevzniká. Obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.